Eerste week - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van CoenLuijendijk - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van CoenLuijendijk - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Ik zelf natuurlijk ..

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2015 | Duitsland, Saarbrücken

Eerste week was goed te doen . Dat snachts werken is minder zwaar dan ik dacht . Het enige nadeel is dat er geen wifi is . Dus verwacht geen dagelijks update want ik ga niet iedere dag maar de mac lopen..

Het werk is simpel
Eerst de bestellingen klaar zetten en daarna alles weg rijden . Als dat gebeurt is een beetje inkopen bij leveranciers en hop je bed in .

Mijn werktijden zijn
1 uur beginnen in de nacht
Tot 4 uur bestellingen klaar zetten
Dat is ongeveer om 9 uur klaar en dan op kantoor tot 12 uur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Saarbrücken

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 1231

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

buitenland stage

Landen bezocht: